Påskharen gav mig ett påskägg!

Hallihallå!

Blev ingen trädgårdsförening förut eftersom att vi stressade ner till tågstationen istället.. Menmen. Tog halv 5-tåget hem och när jag kom hem så åt vi mat,grillat!♥ Nyss så fick vi även ett varsit påskägg,mamma sa att "påskharen" hade skuttat förbi,haha lite gulligt att dom säger det fortfarande :) Senare så kommer Malin hit och då blir det att packa lite grejor och sen gå till henne. Så det blir nog inte så bra upptadering varken ikväll eller imorn,så jag bloggar helt enkelt när jag kommer hem från henne.
Ska fixa lite med designen nu medans jag ska försöka ladda upp lite bilder på påskkycklingar jag gjort förra året eller något,SJUKT SEGT att ladda upp bilder på blogg.se?... Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Daniella & Mikaela - VARDAG&RESOR

SV: Allt är bra hos oss med!

Kan du länka oss? :)

2011-04-22 @ 20:01:53
URL: http://mikaeladaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0