Det snurrar i min skalle!

Jaha det vart ju ingenting med bloggen på länge...
Jag vet inte vad det är med mig just nu,har ingen blogglust,ingenting att blogga om,ja somsagt. Så känns det som om det inte duger med någonting längre. Det känns som om jag vill göra nya saker hela tiden,som om det inte duger med det jag redan gör! Jag kanske är den enda människan på jorden som känner såhär,men jag vet somsagt inte varför jag känner som jag gör. Okej nu säger jag inte att livet inte duger,men det finns det ena och andra som jag vill ha gjort! Lite svårt att förklara för er men ja... Så vill bara att det ska bli sommarlov,slippa alla prov och läxor och bara njuta av livet! Lilla Emelia fyller 1år den 13:e april! Det har gått så himla fort,och ett minne med hennes födelsedag är att det var studiedag då! Så det blir massa kalas i helgen,för Krille fyller ju 9år på lördag med. Mycket födelsedagar i april kan jag ju lova. Och har även börjat tröttna på min design *igen*,och då blir det sämre upptadering eftersom jag inte får någon insperation utav det.. Ska alldeles strax packa upp mina grejer från pappa,lägga mig och läsa och sen teven! Vi hörs.
Kom på att jag har lite att göra på bloglovin med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0