kalltkalltkalltkalltkalltkalltkalltkalltkalltkalltkalltkalltkalltkalltkallt!!

Cool han är,jag vet. Dagen har varit jättelugn och skön. Vi har ju haft temadag i skolan och vi började med att lyssna på en tjej som har bott i Nepal i ett par år och hon visade lite bilder osv. Sen fick vi baka lite,jag & julia bakade våffeljärnskakor,man bara gjorde lite smet,rullade de till bollar och la i dom i våffeljärnet. Men det var ju smeten som satt bäst i magen,det blev en hel gruppsamling runt vårat kök. Sen fick vi gå vetarundan,och gud så kallt de va. Usch det är nästan vinter ute nu,och när solen skiner,det hjälper inget smatt! Det är vinter ute nu,känns det som. Brr.... Och sen när vi kommit till skolan efter vetarundan så gick brandlarmet-alla trodde det var brandövning så ingen tog det seriöst. Men sen kom värsta brandbilen och så så då förstod man att något hänt. Och lite senare fick jag reda på att någon tänt på ett papper i en papperskorg (!),och jag tror jag vet vilka de va. Tänk att hela skolan stod ute på gräsplanen pågrund av dom,undra hur dom kände då. Men det var lite onödigt iallafall,fick stå ute och frysa o de var inte roligt. Och idag har jag ju dansat,IGEN! Men det blev en besvikelse. Min danslärare,min favorit,har flyttat till stockholm utan att säga de till oss. Så vart lite besviken och härdan efter ska vi ha en annan lärare. Ska strax göra mig i ordning för sängen och ligga och läsa. Läääänge!


Dagens låt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0