En lyckad helg!

Jag har inte glömt bort er,jag har bara inte haft tid att blogga. I fredags var jag med Nellie & My precis hela dagen! Satt och väntade på gårn tillsammans med Julia eftersom att vi slutade klockan 2 och dom klockan 3,fast de fick sluta halv 3 istället. Julia skulle vänta på sin kompis som gick i samma klass som Nellie o My så det passade bra! :) När de slutat så gick vi hem till mig och åt lite mellis och pratade o så. Sen gick vi ut då det var ganska kallt. Vi gick till en cykelväg där det finns massor av konstiga växter! Det hänger såhär knoppas på dom och när dom blivit tillräckligt stora så räcker det med att peta på den så "sprängs" den,inte en stor explosion utan att det ploppar bort. Haha Nellie uttryckte sig som att "det känns som den äter upp mig!",hihihi. Sen så gick vi hem till mig igen och fixade håret oså. Så fick vi tacos och sen var det dags att gå upp till gårn för att hinna var där en stund innan alla andra kommer,det är ju öppet bara för 7:or klockan 6-8! Och där var det lite folk,träffade Therese & Jennifer som satt vid datorn så var där inne ett tag o sen drog vi till pizzan med lite annat folk också. Men då märkte vi att Linn hade tappat sin hemnyckel så var tvungen o gå tillbaka o leta och vi hittade den som tur va! Så gick vi till pizzan igen och satt där och snackade. Så gick vi tillbaka till gårn och satte oss i "rockband" rummet där det finns lite guitar hero och sånt där! Så kom Rebecka & Linn in och satte sig där med oss,pratade ännu mer och sen drog tiden iväg så då gick vi ut en stund tills My's mamma kom och hämtade oss. Tack för dagen allt folk! Det var en dag att minnas,helt klart!♥ Igår (lördag) så var jag på bio med F&F,min bror och min kusin Jonathan! Vi såg Toy story 3 i 3D! Hihi filmen var riktigt bra men jag blev nog lite besviken på själva 3D:n! Jag trodde att det skulle komma ut lite mer ur skärmen,men det var bara att det stack ut lite. Reklamen var tillochmed bättre 3D än i själva filmen,tyvärr.
Igår hade jag en ont-i-magen-dag... det är väldigt ovanligt att jag inte ens orkar 1 portion kinamat men det gjorde jag inte går. hade så ont att jag inte kunde äta.. Vet inte vad det var. När jag var hemma igen så träffade jag Nellie och Malin en stund,vi satt på macken och pratade. Det börjar bli så grymt kallt ute så det går ju knappt vara ute längre :oo Men vi hade kul iallafall. Sov hos Malin igår tills idag,igårkväll satt vi och skrattade ihjäl oss till filmen "Vampyrer Suger"! En ovanligt kul film,men ändå ganska överdriven :)


Haha det där satt vi och skrattade åt hela tiden. Btw! Missa inte att han sparkar upp bebisen i början! Det var en del av klippet som inte var med och först sparkar han upp äpplet,sen bowlingklotet och sen bebisen,haha grymt kul! Idag har jag haft en ordentlig städdag,eller ja jag har slösat bort den med att sortera pärlor. När jag var mindre hällde jag alla pärlor,äve de allra minsta,i en och samma burk. Inte så smart när man väl vill pärla. Så nu har jag lite och göra nästa vecka. Och imorgon har jag studiedag! Gött är det,skulle egentligen sovit över med Nellie idag tills imorn men hon kunde inte så vi får va imorn istället,lika kul det med ♥. Nu ska jag göra annat,ha det chill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0