Tisdagar är bra dagar,oftast!

Hej alla underbara läsare!
Idag har jag haft en toppendag! Vi hade en jättebra dag i skolan,jättenågra lektioner och en håltimma,yes! Efter skolan följde jag med min älskade Nellie hem till henne. Kul är det vi alltid har,det går inte vara med henne utan att ha kul. Hur ledsna och deppiga vi än har så har vi alltid kul tillsammans. Tack för dagen sweatheart ♥
Nu sitter jag här och jag tror nog jag ska gå och titta på idol snart,har pluggat kemi eftersom vi har prov i det nästa onsdag,och som det ser ut hittills så har jag varit dålig på kemin,jag glömmer ofta bort ord som "molekyler,atomer,kemisk förening" osv. Men hoppas iallafall det går bra! Imorgon ska jag plugga massor... slutar ju ändå halv 4 så har ju inte så mycket annat och göra. Jag träffade ju Nellie och Myzan i helgen en hel del,jag ska ladda upp bilderna här på bloggen när dem har skickat alla de har tagit. Ha det bra,hejsvejs!

Saknar Skåne :((



Kommentarer
Postat av: MaliinLiinnea *

haha jag gillar ditt rosa linne STARKT. & dig då.

naw, kemi kan va lite svårt bella, men det är bara att sitta och plugga så mycke som går, tråkigt äre jag vet :( :) <3<3<3<3

2010-09-14 @ 21:32:59
URL: http://maaliinnsveensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0