Studiedag tillsammans med favvovän!

Studiedagar är bra,nästan för bra,men bara nästan. Har alltså varit med Nellie en stund på dagen,hon kunde inte va så jättelänge för hon skulle på träning och jag måste plugga. Dels har jag tyska tills imorn och ett kemiprov på fredag,40 sidor att läsa,mysigt värre (y) Som sagt så har vi haft jättekul,det går verkligen inte vara med Nellie utan att skratta,man har alltid så kul med henne. Nellie sa att man får "magmuskler" av att skratta,tillslut får vi nog magrutor så som vi håller på! ♥
Nu ska jag sätta mig med min önskelista,min släkt är alltid såna som måste ha önskelistan i tid så de hinner köpa det mesta. Men iår är det så att jag önskar mig massa saker,fast det mesta är småsaker men ändå. Så man får se vad man får! Uuh jag bara älskar födelsedagar,man får en speciell känsla lixom "att den här dagen är speciell just för mig". Vi får se om listan kommer upp här,det är ju en hel rada med en massa saker. Sen måste jag plugga. Och vi får se om det kanske blir något gott idag,Rickard fyller ju faktiskt år idag!

/ isabella ♥


Du är min vän,dig kommer jag alltid vara rädd om

Kommentarer
Postat av: nellie

SÖT BILD ! HAHAHAH



älskar dig<3

2010-09-21 @ 21:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0