Nellie Andersson

Nellie,jag älskar dig så sjukt mycket,mer än vad du anar.
vad skulle jag vara utan dig? du är verkligen som en äkta syster och jag kan säga precis vad som helst till dig. Jag skrattar alltid när jag är med dig och jag känner mig aldrig osäker. Jag njuter av varenda sekund med dig,och när du är lycklig är jag lycklig. Fyf*n vad glad jag är att jag har träffat en sån underbar människa som du. Jag trodde att jag aldrig skulle få det men du gav mig självförtroende till att ta steget. Tänk om jag hade valt spanska,då hade inte vi två träffats för det var i tyskan som vi fick kontakt. Då hade jag inte träffat en sån underbar person som du. Du är verkligen en äkta vän och du är luften som jag andas. Det går verkligen inte beskriva med ord vilken bra vän du är för mig Nellie. Jag kommer alltidalltidalltidalltid finnas där för dig!♥


Kommentarer
Postat av: nellie

älskarälskarälskarälskar dig underbaraste!(LLLLLLLLLLLLLLL)

2010-09-21 @ 21:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0