Håller på att fixa bloggen!

Hej alla bloggläsare!
Just nu sitter jag här och försöker klistra in en bakgrund,men det går inte så jättejätte bra. Headern har jag fixat och den ska va uppe snart,det behöver bara uppgraderas först. Headern blev inte sådär jättebra,men jag blev faktiskt lite nöjd för en gångs skull! Det är lite kvar som måste fixas också,telexempel rubrikerna (fast dem är mycket finare än dom på min förra blogg!),och så är det lite kategorier och sånt. Igår var jag med Nellie och Mysan,underbara är dom. Vi var ute i stort sätt hela dagen och pratade lite. Jag tror jag ska vara med dom idag också,det är bra och passa på i helgerna eftersom man har så mycket läxor i veckorna. Det känns som om jag kommit till mamma precis,och imorgon åker jag till pappa! Haha Nellie berättade en ascool sak för mig igår. Mantorp höll en sån här cykelfest när man cyklar till olika ställen och äter förätt,varmrätt och efterrätt och så. Och Nellies föräldrar cyklade hem till min pappa och åt förrätt där! Haha det tycke jag var grymt coolt. Nu ska jag gå till badrummet och fixa till mig,inte kan man sitta i nattlinne nu heller!

/ isabella ♥


Kommentarer
Postat av: Tina

Vi har saknat ditt bloggande, det är kul att höra lite av vad som händer veckan när du inte bor hos oss. Kul att du börjat igen!

Vi tycker också att det är kul att du hittat en ny vän som du verkar må så bra med! (Hennes föräldrar var också trevliga :)

Ses imorgon!

Kram Tina & pappa

2010-09-12 @ 19:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0