Ett inlägg om allt och lite till


Bra hörni! Statestiken höjs mer och mer och jag har börjat få så himla mycket gulliga kommentarer,tack alla!♥ Fortsätt så,ni ger mig en stark vilja att blogga mera! Dagen i skolan har varit helt okej faktiskt,slappa lektioner och glada människor,det gillas! Har städat min lilla "skål" till mina fiskar idag,puh vilket jobb det var! Kännde att det var dags att tömma ut allt vatten,skrubba rent stenarna och lite så som behövs då och då. Så det är skönt att det är gjort. Har även tagit ett långt,varmt bad nu på kvällen,och gud så skönt det var. Jag bara älskar doften av badskum och olika tvåler,mumms! Och nu har jag en tragisk "nyhet" att berätta,nu är det såhär va. Jag var ju med mina sötnosar Nellie och My igår,och jag råkade tappa kameran *hosthost,klantigt* i marken när den var på,så själva linsen var helt sned och skit. Så vi tror nog den har gjort sitt mer,jag tror det var slutet för den...
Men ivilketfall så hade vi sjukt kul igår,och när My hade åkt hem så var jag och Nellie en stund till,och gud så mycket flum det blev! Jag kommer nog aldrig få nog av med att va med dom,så Nellie och jag ska va imorn med! *fniss* Alltså,rent ut sagt,dom två är verkligen mina bästa kompisar. Mamma har bestämmt sig för att köpa en mysig och gosig halsduk från gina tricot,yummy! Älskaälskaälska halsdukar och vantar på hösten.

/ isabella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0