En ny start!

Hej och välkommna till min nya blogg!
Anledningen till att jag gjorde en ny blogg var för att jag kände att jag ville börja om på nytt. Just nu är det mycket redigering och sånt där hit & dit,men det kommer snart fixa till sig. Jag håller på och göra en ny header i GIMP,men eftersom det är ett sånt himla stort program tar det sin lilla tid att lära sig. Så det blir spännande och se hur resultatet kommer se ut sen. Det är mycket som behöver fixas för att det ska bli bra! Och nu ska jag verkligen försöka att blogga,förut tappade jag ju blogglusten ganska så rejält förut,men när jag fått i ordning på allt så lovar jag att jag ska blogga igen!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Kul att du är tillbaka!! Kram Nettan

2010-09-11 @ 08:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0