Datorn hackar loss,den dansar typ :o

Shoo,håller på och försöka göra i ordning ett par bilder sen jag var i Skåne. Men hela datorn hackar så ska försöka ta det imorn eller nått. Och nu när jag har tid så ska datorn hacka.. inte kul. Har varit med Julia en stund idag,eller ja vi gjorde läxan och så men det var typ ingen allvarlig läxa. Vi skulle göra en artikel och temat spelade ingen roll så vi skrev om hösten,haha det var lite kul! Och vi har skrivit värsta konstigt,alltså ni vet väl hur lärarna skrev veckobrev i lågstadiet? Vi har skrivit det som en lärare och fjäskat jättemycket,haha! Hoppas på ett MVG+ då :) Nej men det var jätteroligt att få vara med henne en stund idag,och vi satt och skrattade en massa så vi gjorde inte bara läxan trotsallt! ♥ Det här fick bli ett slarvigt inlägg,men lovar att blogga bättre imorn ifall jag inte ska till gårn då. Bamsekramar!

jag vill ju ha sommar :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0