-En oseriös bild-

Jag vet att det har varit superduperdålig upptadering här på bloggen. Men jag har inte haft tid,har ägnat min tid åt att sitta och kolla i läxböckerna och mitt kemiprov.Vet inte hur det kommer gå på det men man får hoppas på det bästa! Idag har jag varit en stund med Malin,men vi har bara suttit och pluggat nästan,haha! Imorgon så ska jag va med Julia en stund när hon har ridit,så ska vi gå ner till gårn på kvällen. Mysmys! Vet inte vilka som ska dit riktigt,jag ska dit med Jossii,Linn & Julia iaf. På tisdag nästa vecka så ska det tydligen vara en liten "tjejkväll" på gårn för alla tjejer som går i år 7,det är lite roligt att de fixar sånna saker. Nu ska jag försöka få ihop en Hiss&Diss,vi får se om jag bloggar imorn eller inte! Ha det bra!

/ isabella♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0