Fotograferna är Tina & Pappa! OBS! GÅRDAGENS INLÄGG!

Ojojojoj,katastrof alltså. Jag har inte bloggat ända sen i tisdags! Det är inte bra! Men jag har faktiskt gjort massor av annat som bara var tvunget att bli färdigt innan helgen. Och ni,ett grattis skulle inte skada,jag blev en tonåring idag kl 06.23! Jag har haft ett supermysigt kalas med släkten och fått massor av fina presenter. Hela veckan har ja spenderat till att dansa,pluggat till mitt SO-prov och gjort massor av läxor,jag har bakat cupcakes och gjort en supergod tårta,jag har städat hela mitt rum + dammat & dammsugat. Så jag hoppas att ni förstår och respekterar den dåliga upptaderingen. Det blev tyvärr ingen nellie eller my i fredags,vilket var väldigt synd för jag hade längtat hela veckan åt att vara med dom...♥ Jag tror nog jag spenderade minst 2 ½ timme till att stå och baka i fredags,vilket jobb det var! Men det var det så mycket värt alltså. I fredags gjorde jag även lite mysigt i mitt rum,med att hänga upp lite ballonger här och där. Lite bilder från helgen!


cupcakesen jag gjorde,jättegoda!




och en bild av en bit av tårtan!


-Lite bilder på det jag fick!- Tack Anette!



Tack Tina och Pappa (Hugo)!


Tack farmor och farfar!


Tack farmor och farfar!


Tack Krille!


Tack Tina & Pappa (Hugo)!


Tack Ingrid & Ingemar!


Tack farmor och farfar!


Tack Tina och Pappa (Hugo)!


Tack Nenne och Jonathan!


Tack farmor och farfar!


Tack Tina & Pappa (Hugo)!


Tack Farmor och Farfar!


Tack Tina & Pappa (Hugo)!

Jag fick faktiskt några saker till. Men när jag bloggade igår så stängdes datorn av och blogginlägget hamnade därför i utkast. Och alla bilder är hemma hos Pappa&Tina,och nu är jag hos mamma. Så ska försöka ladda upp resten av bilderna nästa vecka när jag kommer till pappa igen. Kalaset och allt var helgrymt,verkligen något att minnas. Jag älskar min släkt,det gör jag verkligen. Och en sak till,en av de bästa presenterna var att jag fick ta hål i öronen igen,jag tog ju hål i öronen när jag var 7år,och då så var det inflamerat och jag var nog liten allergisk chock mot nickel tror jag... så ska försöka med lite plast eller vad det var. Så jag hoppas det blir lyckat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0