träffat nelliebebis idag ^^

Hej på er! Jag trodde jag skulle hinna att blogga färdigt det förra inlägget igårkväll men tyvärr så hände det något med datorn som gjorde att den stängdes av. Så som tur var hamnade inägget i utkastet och det fanns ändå det mesta av det kvar. Men somsagt så försvann det ett par bilder och de finns kvar hemma hos pappa. Så jag får blogga mer om det nästa vecka. Okej nog om det. Idag har jag varit med nellie som är världens bästa! Har haft grymt kul med henne,man får alltid ett nytt minne med henne när man träffar henne. Tack för dagen sötnos!♥ Nu sitter jag i soffan och har precis ätit en suur clementin,fast jag älskar sura saker så det gör ingenting ;) Och snart så ska vi äta tårta,andra gången för den här helgen,mummsigt. Sitter även och får huvudverk av en väääääldigt ledsen Emelia,inte roligt kan jag bara intyga. Nu måste jag nog träna lite på tyskan,har prov på onsdag. Kramkram!

en liten modell på en liten bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0