städning,sen gårn!

Dålig upptadering,jag vet...

...men den här veckan har jag haft högar med läxor och prov och allt var det nu är,och min utbildning och vänner går faktiskt före bloggen,det förstår ni ju? Så ja,men såklart jag bloggar när jag får extratid över. Idag på matten så blev det lite flum alltså. Jag och julia satt och lyssnade på Rasmus musik på hans på mobil och sen när han kom slängde han upp mina skåpsnycklar på skåpet... men tur vi har några lånfga personer i klassen... Annars då? Har ni det bra där ute? Jag vet ju inte så mycket eftersom statestiken sjunker och får mindre kommentarer och så. Har precis dammsugat mitt rum och ska plocka bort lite småsaker. Sen senare så ska jag träffa Nellie & My,kul kommer de bli. Och sen så går vi till gårn där det är popcorn och filmkväll,undrar vad vi ska se.

Men jag ska iallafall försöka blogga mer sen,för nu ska jag fortsätta med min städning så jag kan träffa mina små godisbitar! Julia är i ullared,jätteavundsjuk är jag på henne :o

Titta vad jag såg när jag gick hem från Nellie igår? En mystisk filur med klackskor?




hmm?...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0