Matteprov imorgon!

Tjillevippen!
Har haft en väldigt fullpackad dag men nu har jag äntligen fått lite tid över. Har haft dansdag idag med,direkt efter skolan så åkte jag till dansen och satte igång. Idag fick vi även ha våran riktiga lärare vi ska ha framöver,förra veckan var ju han sjuk så vi fick ha en reserv. Det var väldigt kul att dansa med en "killärare" för en gångs skull,har alltid haft "tjejlärare" förut. Och skulle jag bara vilja säga att min farmor och farfar är de bästa människorna på jorden ♥ De finns alltid där när man behöver en och när jag gör fel så säger dom "det gör ingenting",jag fattar inte hur jag någonsin ska kunna tacka dom på något sätt. Imorn har vi matteprov imorn,shit vet inte hur det kommer gå!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Du är go, som skriver så gulliga saker om farmor och farfar! Kram

2010-10-09 @ 13:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0