lyckad helg!

Hejhej! Gud vilken härlig helg det har varit. Och jag bara älskar känslan av fredagar,men känslan av söndagar är mindre rolig för då pånminner det om att det faktiskt är skola imorn igen. Varför ska det alltid va så att veckodagarna går jättelångsamt medans helgen går jättefort,kan det inte vara tvärtom?! Har spenderat tiden av helgen med malin och även annat folk,Emma och några mer :) kul har det varit iallafall!♥ Och så hände det en liten olycka igår,det regnade hela tiden och då sprang jag ute i mörkret på gräset,och vips! så låg jag på marken.... Så har tvättat min jacka idag och hoppas det går bort. Ska försöka föra över bilderna till datorn så ni kan få några bilder iallafall! Vet inte vad det är med alla mina tekniska prylar,allt bara går sönder hela tiden ? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0