JULAFTON avklarad 2010

Hej på er! Nu ska jag försöka sammanfatta lite hur min jul har varit. Och jag vill bara säga att den här julen har varit en av de bästa julen i hela mitt liv,jag är verkligen nödjd över alla julklappar. Och jag har sett massor av tomtar hela tiden bara för jag fått småsyskon,eller,Hugo är ju den ända som förstår för tror nog inte Emelia skulle bry sig så mycket ifall det kom en tomte hem till oss. Men det kom ju en tomte till pappa,så har jag sett 1 hemma hos Rickard's bror,och så kom det en till F&F idag med. Och så har jag ju sett massor på stan och gator och så med men det är inte samma sak ens. På julafton så åkte vi hem till mamma direkt på morgonen. Då fick jag och Kristoffer öppna en julklapp var,och båda fick ett minneskort. Jag till min mobil,och det var verkligen på tiden,och Krille till sin kamera. Sen så åkte vi vidare hem till Rickards föräldrar,och ni som inte fattat än så är Rickard min "låtsaspappa",och där så fick vi massor av julmat och annat gott. Så fick vi titta på Kalle Anka,och jag fattar inte att dom som inte kollar på det får någon julkänsla överhuvudtaget,det är bara ett MÅSTE på julafton. Och så på kvällens så åkte min familj + Rickard's föräldrar till Rickards bror. Gud vad mycket Rickard det blev nu men jag orkar inte säga vad alla heter för då måste jag ju förklara vem som är vem också ;)
Och precis när vi kom så kom ju även tomten och bara trängde sig fram imellan oss,hihi. Men fick några julklappar där med,en sån här kalender där man kan skriva in prov och sånt,så fick jag även 200 :- till min kamera jag sparar till! Sen på kvällen (jag har inte orkat ta bilder på dem eftersom jag inte har en bra kamera hemma hos mamma,det är ju Tina eller pappa som fotar här,hemma hos pappa) så fick jag:

* Blondinbellas bok Egoboost
* En spegel
* Värmespray
* Äkta fransk manikyr som man klistrar dit smyckerna med lim
* Nagellack
* En till bok med typ roliga citat och sånt
* Ett speciellt bokmärke som mamma köpt om "dotter"
* Godis

Ja det var väl det,men är jättenöjd över allt. Och igår,den 25:e så åkte vi till morfar och hans fru Lisa och åt mat där,och mormor var med där. Och så fick vi ju julklappar där med,då fick jag:

* En klocka
* Pengar
* Godis
* En kapsylöppnare,fast det var ingen inslagen jag bara fick den sådär,så var tvungen att skriva det,haha!

Och på kvällen så hade vi julmys hemma hos mamma och fick lite julgodis och kollade på teve och lite sådär. Så det var jättemys. Idag,söndag, så har vi varit hos farmor och farfar och firat jul där tillsammans med dom och kusinerna.. när vi kom dit så åt vi ännu mera julmat,(tur att man inte äter det så ofta),gott var det iallafall. Och sen gick jag,Krille,Jonathan (kusin) och Nenne (låtsaskusin) och tittade på en film vi kollade på när vi var små,eller inte Nenne eftersom vi inte kände henne då,hihi. Men vi tyckte den var jätteläskig när vi var små och den är liiiite läskig nu med,för det är jätteläskig musik och läskiga leksaker hela tiden. Filmen heter "Toys" och den handlar typ att ett barn fyller år och då får han en ny leksak som ersätts med en annan,och då vill hon rymma och aldrig komma tillbaka och så. Haha förvånar mig inte om ni sitter och tänker "vilken fjant" men jag lovar den är läskig. Och sen efter ett tag så knackade det på dörren och det var ju förstås tomten som kom. Jag hörde inte ens när farfar sa att han skulle köpa tidningen ;)
Och jag fick massor av skojiga saker,men en sak visste jag att jag skulle va,och det var sims:et,för jag var med och bestämde att jag ville ha det! Här kommer bilder av det jag fick:

Harrypotterfilmerna 2-6 ♥


Hannah Montana-grejer,och klaga inte,de luktar jättegott :o♥


En ny berlock till mitt Thomas Sabo-armband ♥


Sims 2 med 3 olika paket ♥


Påslakanset & gardiner ♥


Det här är faktiskt ganska kul,man målar tid kläder och sånt där på modellerna och målar dom osv. ♥

Tushpennor med doft ♥


Smått & gott ♥


chokladbitar ♥


Tester av balsam,ansiktsmask och parfym ♥


Färgade papper ♥

TINA ÄR FOTOGRAFEN!
Och sen så fick jag lite pennor och pengar och sånt med. Nu ska jag och familjen kolla på Harry Potter!
Jag ska försöka att upptadera imorgonbitti igen,och försöka göra dag 3,det behövs ju nu eller vad säger ni. Ha en fortsatt trevlig kväll! ♥


/ B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0