alicia och therese<3

Hej! Hade asont i magen imorse,men gick till skolan ändå så duktig som jag är.
Har varit med Alicia och Therese idag,kul har det varit,mycket skratt och prat,älskar er tjejor! Fick reda på mitt matteprov idag,inte särskild nöjd då,men huvudsaken är att jag inte fick omprov. Jag fick 14,5 / 28 och jag skulle bara göra en kompletering av två saker nästa tisdag. Så himla skönt att det bara är 6 skoldagar kvar innan jullovet,har gått så förbannat fort så det inte är sant.
Får se vad som händer på nyår,jag tror att jag ska va med Julia och massa mer kanske,nått som man får se. På fredag så ska julia (förhoppningsvis) sova här och sen så ska vi till stan på lördag,efterlängtaaaat!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0