julgodis!

Hej allesammans! Har ni haft det bra? Det har jag iallfall. Förutom alla långa lektioner idag har det varit toppen,tror jag :) haha,men nu på kvällen så kom min kompis Elin och hennes mamma hit och gjorde julgodis med oss! Så nu känner jag mig som en godis hela jag,onyttig och rund. Häftiga saker har vi provat på också,jag gjorde någon slags tryffel,men typ nougat,mandelmassa och smält choklad. Och de gjorde egna polkagrisar! Har aldrig sett något liknande faktiskt. Så gjorde vi lite gott annat också. Hade matteprov i skolan idag,gick sådär tror jag väl. Somvanligt så finns det alltid uppgifter jag inte kan. Imorn så kommer det bli en dag att minnas kan jag ju lova! Jag,Nellie,My,Alicia och Therese ska åka till lkpgsimhall och bada,det kommer bli toppen! Vi tar tåget efter skolan och så går vi från stationen i lkpg till simhallen,och så är vi där och badar och innan vi åker hem så ska vi till subway och äta där,och sen åker vi hem♥ Längtar.... Men vet inte vilka som ska med än,det är bara jag,therese och alicia som jag vet än så länge. Men hoppas Nellie och My kan följa med också. Ha en superduper bra kväll så skriver jag imorn ifall jag hinner. Och bara så ni vet,så ska jag försöka vara posetiv i bloggen,och när jag är arg,så behöver jag nånstans att skriva av mig och det kommer väl att bli här I guess?


Vill ha sommar och min kamera tillbax :/


Kommentarer
Postat av: Nettan

Oj,oj,oj vad jag vill ha sommar!! Kram

2010-12-12 @ 08:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0