I can't say i'm sorry...

...okej rubriken stämmer faktiskt inte ett dugg,jag måste säga att jag är ledsen att jag inte har bloggat på 178503413274937626 år men har haft otroligt mycket att göra under helgen. Och så skulle jag blogga några inlägg i lördags men fick inte igång mitt internet då så då vart det ingenting med bloggen iallafall.
Har haft en underbar helg med världens bästa julia,haft grymt kul och vi har skrattat nästan hela tiden känns det som. På lördagen åkte vi in till stan och shoppade,eller man kanske inte ska säga så direkt eftersom att vi köpte nästan ingenting. Vi köpte ett par lösögonfransar var och så köpte jag en julklapp med...haha,resten spenderade vi på mat (a) men haft sjukt roligt ändå,tack för helgen,älskar dig!♥
Igår så spenderade jag dagen på att ta det lugnt och städa,gick i nattlinne ungefär halva dagen,det kallas "äkta söndag". Och vi hade julmys med mamma också,klädde granen och sådär.Men så idag gick jag till pappa efter skolan,åkte till bibloteket och lämnade tillbaka mina böcker också. Och jag har faktiskt varit jätteduktig hemma idag! Vet ni varför? Jo,för jag har lagat mat,wok,men gjorde inte allt själv,så har jag skottat snö och ALLT! Imorgon så ska jag till lkpg och köpa julklappar och julkläder med nelliebebiiiii ;** sjukt efterlängtat. Och glömde nästan säga att vi haft lite julmys här hemma också,vi har klätt granen,lyssnat på julmusik och ätit julgodis,och nu känner jag faktiskt lukten av julskinka?

/ B

världens finaste gran här dåva!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0