♥ Everyday is a moment ♥

Glömde nästan bort att jag hade en blogg,haha,inte lätt att vänja sig med att blogga när man har varit borta från den i över 2 månader! Har dansat i onsdagsgruppen idag,för sista gången för terminen! Känns trist men ändå skönt att kunna göra annat på onsdagarna. Nu är det bara tisdagsextragången kvar nästa vecka,orkar inte med den. Den är så tråkig och svår! Jag och en annan kompis som går i båda grupperna tycker så,och ingen av oss ska fortsätta i tisdagsgruppen. Haha roliga namn jag döper dom till,men blir lättare så så man inte blir helt vimsig! Imorgon så kommer en kompis och hennes mamma (Tinas kollega) hit och vi ska göra julgodis med dom,mumsigt! Hihi,egentligen så skulle dom först komma och pyssla men det blev inte så. Imorgon har jag ett matteprov,hoppas det går bra! Men ni får ha det så bra så får vi se om jag hinner att blogga imorn.

/ B
tröjan som jag berätta om igår! 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Snygg =)

Mina fina tjej <3

2010-12-09 @ 13:43:41
URL: http://knytet.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0