You're awesome,dude

Hej.
USCH och blä vad segt det var att gå upp imorse. Imorn blir det ju inte direkt bättre,ska till tandläkaren i Linköping och ska åka med tåget vid typ halv 8...Jag ska till tandregleringen imorgon och dom ska kolla om jag ska ha tandställning eller inte. Om jag ska ha det ska dom förhoppningsvis göra avtryck och sånt äckligt...Får se hur det går! Kommer iallafall vara borta typ halva förmiddagen eftersom det tar lite tid att åka tåg och så. Efter skolan så ska jag och Julia åka och leta efter praoplats,vi har lite olika förslag så vi får se vad vi får! Ni får inte veta än för vi vill ju vara säkra på att vi får det vi vill ;) Skulle skriva berättelse till bilder imorn också. FULLPACKAD dag. Nu ska jag iallafall plugga på matte,har matteprov imorgon och hoppas ju såklart på det bästa. SÅ vad gör jag här egentligen?! Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in och önskar dig en trevlig kväll :)

2012-03-20 @ 21:51:03
URL: http://saandratornblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0