Ojojoj,mycket frågor besvarade!

Lovar du att vara ärlig? Ja.
Du heter: Isabella Sofia Maria Schytt 
Smeknamn: Bella
Beronde av? Folk jag kan lita på
Brukar du skratta för dig själv? hahahaha ja

Var bor du? I en tråkig håla som heter Mantorp,ödehålan.
Trivs du där: Skulle vilja bo någon annanstans om det inte vore för alla vänner,minnen osv.
Äger du några converse: Nej faktiskt inte!
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: Nej?
Vad har du för mobil operatör: 3
Är du allergisk mot något: Idioter
Nästa mål i ditt liv: Klara hemkunskapsprovet och tyskaprovet,haha!
Hur svarar du i mobilen: Hej det är Isabella / aa hallå?
Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hmm...nånting med att "Ja men jag är inte hemma när du kommer hem så du vet,jag kommer hem vid 8 ungefär" osvosv.
Antal timmar sömn inatt: 8 timmar plus lite till
Sov du ensam: JA
Brukar du komma i tid: Ja faktiskt!
När mår du bra: När jag är med dom allra bästa,när jag umgås med familj och släkt och bara har det allmänt gött!
När blev du fotad senast: I lördags
Hur känner du dig nu: Pluggångest,och trött
Vanligaste färg på dina kläder: typ....svart? Nej men det varierar
Vad tycker du om fötter: Vilken jävla fråga!?!?
Vad saknar du: Sommaren,och tiderna som barn ♥
Hade du en bra kväll igår: Teve,pyttelite plugg och allt,så kvällen var väl okej.
Favorit dryck på morgonen: Oboy,äppeljuice eller apelsinjuice
Rakar du benen: tönt fråga
När brukar du oftast gå och lägga dig: vid 10 ungefär
Är du blyg? I vissa situationer ja!
Sysslar du med någon idrott: Inga kommentarer
Vill du hellre ha mail än brev: Ja,bara virus och sånt i mail
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Har aldrig upplevt det så,nae,inte än.
Har du spytt offentligt: Jag har ju råkat spy hos en person när jag sov där med två andra...
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Jadu...
Är du nöjd med ditt liv: Det kan alltid bli lite bättre med allt,men ja hyffsat!
Är du bortskämd: Nej det tycker jag inte,jag får inte allt jag pekar på men jag får massa med kärlek av min underbara släkt och familj ♥
Vad gör du i morgon: Först skolan och sen råplugga!
Vad är det värsta du vet? att känna sig orättvist behandlad,när föräldrarna alltid har rätt och när man alltid får skit för något man inte har gjort.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det beror på!
Vad behöver du just nu? Plugga
Vad längtar du till? Våren, Sommaren, Cypern,Blekinge,en superbra sommar med vänner
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, verkligen!!!
Vad använder du för shampoo? Det varierar,tar det som finns liksom!
Vad är det finaste du fått? Mina småsyskon och alla mina vänner.
Hur gammal är du: 14
Tycker du om någon just nu: Självklart?
Om fem månader: Så är det sjätte augusti och början av skolan närmar sig...usch vill inte ens tänka på det.
Du samlar på: Servetter (ja tro mig),tuggummipåsar
Gröna eller röda äppeln: Röda
Vem pratar du med när du är arg/ledsen: Mamma eller Tina, Julia eller Malin
Gillar du golf: nej fy
Vilken tid gick du upp idag: 06.45
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: ja
Vad ska du göra ikväll: titta på teve och plugga hemkunskap
Är det okej att gråta: ja det är klart
När grät du senast: ingen aning
Laddar du ner musik och film från Internet: jag laddade ner musik förr men inte nu längre
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa den bästa systemkameran som finns! Lägga undan en massa och köpa nått jag verkligen kommer att använda,köpa en ny lyxgarderob också.
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Det är olika
Har du piercing: nej
Vill du gifta dig: Inte nu
Vill du ha barn: Inte nu
Solar du ofta: nej
Är du bra på att laga mat: typ...att koka makaroner och steka köttbullar? Ja!
Gillar du att dansa: japp
Är du flygrädd: Nej inte så värst
Hur vig är du: Stel som en pinne
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: päron,gammaldags vanilj
Tror du på ett liv efter döden: ingen aning
Tycker du om sushi: vågar inte testa!
Vad äter du helst när du ser på film: godis! och colaaaaa
Har du tandläkarskräck: Det beror på vad dom ska göra! Är iallafall alltid nervös när jag går dit,så om det räknas som tandläkarskräck så ja!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll!
Vilken ögonfärg har du: blågröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: NEJ!
Röker du: NEJ!
Senaste låt du hörde: Vet inte alls..
Vad gör du på helgerna: Umgås med vänner,släkt och familj,njuter och får ångest av att helgen är så kort


Kommentarer
Postat av: Tina

Fina svar! Känner mig hedrad att du nämner mig som en att prata med när du är ledsen. Hoppas du alltid kommer känna så! Älskar dig vet du (även om vi vuxna inte alltid kommer tycka som du :) du blir också vuxen en dag och då får du bestämma över dina barn :D ) min fina "dotter"!

2012-03-06 @ 23:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0