Here comes the sun and I say,it's alright

Hellooooooooooooooo!
NYHETER,det gick bättre än förväntat hos tandregleringen idag! Hade en snäll tandläkare som tur var..Fick iallafall börja med att svara på massor av frågor som inte alls hörde till tandställning tycker jag,men det var tydligen viktigt. Sen fick hon kolla lite hur tänderna såg ut och så. Efter det så fick jag någon grön,äcklig kräm i munnen som skulle göra avtryck på hur allt såg ut och så. Inte det godaste direkt,men gick bra iallafall. Och sen tog hon jättefula bilder på mig med värsta systemkameran då jag fick "töja ut" munnen med några plastgrejer (eller vad man ska säga). Så man lixom såg hur det såg ut på tandköttet med. Det var det pinsammaste jag gjort för man känner ju sig inte direkt söt om jag får säga så. Sen fick jag gå in i två olika rum och röntgas av tre olika maskiner....inte direkt det roligaste heller. Men jag överlevde! Så nu ska jag få beskedet om tandställningen inom två månader! Efter det gick mamma och jag till ett cafe där vi åt frukost eftersom vi inte hade någon matlust klockan sex på morgonen...Så rullade klockan iväg eftersom det tar lite tid att gå och åka tåg fram och tillbaka oså,så jag hade redan missat halva skoldagen,så jag gick hem eftersom vi ändå hade en jättelång lunchrast. Kom tillbaka lagom till tyskan och sen gjorde jag matteprovet på matten. Svårare än vad jag trodde och har faktiskt ingen aning om hur det gick. Skrev på det mesta men B-delen gick verkligen ingen vidare. Men somsagt man kan ju inte göra mer än sitt bästa! Så två lektioner var det jag hade idag,chill!
~
Och det där med att leta praoplats med Julia blev inget av,för hon gick hem under matten eftersom hon hade så ont i huvet...stackaren. Men vi ska göra ett nytt försök imorgon efter skolan istället!
Nu har jag skrivit artikel som var tills på fredag egentligen,men alltid skönt att ha sånt gjort så att imorgon är det inga bekymmer om läxor!
Idag blev det visst ett länge inlägg än vanligt,men hoppas ni står ut. Hejdå!




Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Tack detsamma! :)

2012-03-21 @ 19:54:03
URL: http://saandratornblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0