Livmoderhalscancerspruta (långt ord)

Helloooo
Sista dagen i skolan imorgon innan helg igen,vet inte om veckan har gått fort eller långsamt? Som den brukar,långsamt alltså. Men iallafall så hade vi teknikprovet idag,räknar med några kompliteringar iallafall,eller jag är säker på det eftersom att jag hoppade över några av E-uppgifterna. Så jag får se när jag får reda på det,annars sååååååå har jag inte gjort så mycket sen när jag kom hem. Kollade lite på teve och sen har jag skrivit en artikel till SO:n och gjort matteläxan. Alla kvällar likadana,pluggapluggapluggaplugga! Hoppas det är värt det också.
-
Imorgonbitti iallafall ska jag ta sprutan mot livmoderhalscanser...och Julia ska följa med mig så det blir nog lite lättare att ta den då,ALDRIG att jag skulle våga gå själv. Lite senare på dagen så har vi uppvisning av ett rörelseverk (dans) som vi har hållt på med jättelänge. Hoppas det går bra,lite nervös är man ju allt eftersom att det är betyget som hänger på hur resultatet är...det får gå som det går helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0