Två dagar hos farmor och farfar!

Hej! DÅLIG upptadering i helgen,jag vet. Men jag har varit hos F&F idag och igår och varit med dom lite! Inte alltid man har tid till det men när man väl har det så är det underbart att bara åka dit utan syskon och allt. Idag har jag iallafall varit ute och gått med farfar! En halvmil fick vi det till,så det var inte så dåligt. Hade kameran med mig och tog kort på lite olika saker. Hittade ett jättekonstigt träd och lite till:





Ser verkligen inte ut som jag har tagit bilderna,men det har jag faktiskt!
Nu har jag duschat efter att ha sprungit i ett litet spår vid mig. Vi hade nog sprungit mer om det inte var så mörkt,det finns inga lampor där så vi såg inget...så vi fick gå hem. Imorgon har vi studiedag ♥ Men ska gå upp jättetidigt så att Tina kan skjutsa mig till mamma. Men ska sova direkt när jag kommer dit så det gör inget. Ha en finfin kväll!

Kommentarer
Postat av: Hakuna Matata

Fina bilder!

2012-03-19 @ 20:39:45
URL: http://sofiafrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0