BARNVAKT

Tjo! Har inte orkat blogga förens nu,men iallafall så var gårdagen igår både galen och kul! Vi var ute med lite folk från våran klass och med annat folk också. Sen så splittrades alla och vi gick iväg ett tag och satt bara och snackade typ. Sen så splittrades vi en gång till och då gick jag,Julia,Linnea och Linnea (två linneor,haha) runt lite. Efter ett tag gick vi hem till Julia och vi somnade nästan på en gång även fast klockan inte var så mycket. Idag har vi bara sovit och dom skjutsade hem mig förut. Så nu har jag hunnit med att dammsuga,bädda rent,duschat och allt sånt. Så nu sitter jag här med Emelia och ska ta hand om henne en liten stund eftersom att mamma och Rickard är och handlar. Jag känner också att hela det här huset är lite tjurigt av sig just nu...men det går nog över sen.
~
Ikväll orkar jag inte göra något speciellt,så stannar hemma och ska nog kolla på finalen av melodifestivalen tror jag. Måste ju se till så att rätt vinner ;)
~

Vårtecken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0