Dagen innan den lediga dagen

Jaha här sitter jag och äter popcorn. Ville att ni skulle veta det, för imorgon är det Sveriges nationaldag vilket betyder LEDIGT och det "firar" jag med popcorn...eller gör jag? WOHOO! Men iallafall så imorn ska jag vara med Erika då,planerna är bl.a att ta kort om det är okej väder, men återkommer med mer upptadering imorgonkväll. Förut var jag jättelat och orkade verkligen inte göra någonting, men helt plötsligt så fick jag värsta idérna på hur jag kunde fixa i mitt rum. Och när jag väl hållt på ett tag blev jag trött och nu så är allt en enda röra, men det får vänta för nu sitter jag ju här.
.
Här är några nytagna bilder förresten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0