8an avklarad

Allt jag har att säga är: SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV! ÄR SÅ GRYMT HIMLA LYCKLIG! Den här terminen gick jag ut med fyra C (VG), sju D (VG-/G+) och fem E (G). Nu när jag kollar tillbaka på mitt inlägg om mina betyg från förra terminen så ser jag att det är en liten förbättring, då fick jag tre C (VG), fem D (g+/vg-) och sju E (g). Inte så stor förändring som sagt. Tänk att vi har ledigt i ungefär två månader nu, som jag har längtat! Kommer såklart sakna min klass och mina klassföreståndare, men dom får jag ju träffa i Augusti igen. Och så åker jag ju till Cypern om en vecka, jag lever i en dröm! Nu sitter jag här iallafall, har inga planer på vad jag ska göra än. Är ensam hemma eftersom mamma och Emelia är med Krille på hans avslutning. Men lite senare ska jag och bästis ut och äta för att fira in sommarlovet lite. Nu ska jag inte sitta här med, solen skiner och jag får dåligt samvete av att sitta här inne. Ha en jättefin dag mina vänner!


Här är en liten bild på hur jag såg ut idag, kanske inte säger er så mycket men ni ser ungefär iallafall.

Kommentarer
Postat av: Tina

Snygging!

2012-06-15 @ 23:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0