LYCKLIG

Hallihallå! Älskade lillebror är snart tre år, så vi har firat honom lite idag med farmor och farfar. Jag sov ju där igår tills idag som jag sa, såååå skönt att komma bort från mantorp. Så idag åkte vi hem vid 11-tiden och åt mat och tårta! Vid 3-tiden gick jag och Tina till spåret, och såklart skulle det börja ÖSregna på oss, så när jag kom hem duschade jag och åt lite "mat". Nu på kvällen har jag packat hem till mamma och skrivit en packlista (eller vad man ska kalla det) till Cypern! Kan verkligen INTE fatta att det är mindre än två veckor kvar innan vi åker,jag längtar så mycket att jag knappt kan sitta still,hihi. Nu sitter jag här iallafall och tar det lugnt, en vecka kvar i skolan, fast en väldigt lugn en. På tisdag har vi friluftsdag hela dagen, på onsdag ska klassen till norrköping, på torsdag ska vi städa våra skåp och lämna tillbaka nycklar osv och så får vi sluta innan lunch, och på fredag är det ju skolavslutning! ARGSJHDHSHJF så lycklig att det är så lite kvar!

TÅRTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0