3 Juni, 12 dagar kvar

Igår kände jag att jag var lite sådär småstressad när jag publicerade inlägget med det jag hade köpt, så jag kände att jag inte hade tid att skriva världens inlägg. Så bilderna fick duga. Iallafall så var vi ju på Ikano och försökte hitta skolavslutningskläder till mig. Något jag verkligen hatar är när man ser hur mycket fint det finns,  man testar lite och när man får på sig något så ser det bara förjävligt ut rent ut sagt,alltid ska det vara något på plagget som är fel..Eller så är det bara tålamodet som sjunker när man inser att man inte har hela dagen på sig. "Är det här för vanligt?" "Det här passar ju inte till dom shortsen jag vill ha..." "Fult...." Och när man känner att inget ser snyggt ut så blir man bara trött. Tillslut hittade jag linnet och shortsen som ni såg inlägget innan. Det är ju inte något märkvärdigt med att sluta åttan så jag orkade inte slösa bort pengar på någon klänning som bara kommer hänga i garderoben sen i vilket fall som helst. Struntar fullständigt i om jag kommer se "vardaglig" ut eftersom man kanske är i skolan högst 2 timmar. Så hittade jag lite annat som ni såg också. När jag kom hem tog jag det nog lite fööööör lungt. Helt plötsligt skulle jag packa väskan, se till så Emelia inte förstörde något, smsa till både Malin och Julia, äta, och ja, allt det där. Men tillslut kom jag iväg. Först var jag med Julia och hennes kompis, och sen gick jag hem till Malin där jag sov tills idag. Nu har jag kommit hem och väntar på mat. Idag ska jag ta det lugnt och förbereda mig inför veckan i skolan igen. ÅHHH allt jag vill är att sluta,snälla låt dom här dagarna gå fort,TACK!


Kommentarer
Postat av: Tina

Jättefina kläder blev det. Och så klok du är som väljer något som du kan använda ofta sen! Gillar!

2012-06-03 @ 21:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0