GRÅ dag

Regn. Grått. Molnigt. Åska. Bläbläblä. Det enda positiva är att man kan sitta inne utan att få dåligt samvete. Och det är just det jag gjort idag. Sovit,suttit vid datorn, skrivit packlista, tagit fram kläder och andra saker jag ska ha med mig,chillat,slappat, och ja...Nu sitter jag här iallafall, och skriver lite vad som ska göras innan jag åker. Sitter också opch oroar mig inför den andra sprutan av livmoderhalscansersaken som jag ska ta imorn, en del säger att det är den värsta och en del säger att den inte känns överhuvudtaget. Det värsta är ju att vänta på vårdcentralen imorn....Sprutan är ju över på typ högst 8 sekunder så. Ska kanske springa med Tina också,inget bestämt än så det är sånt som märks. Hörs imorn!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0