SNÄLLA JAG VILL HA SOMMARLOV!?!?

Hej!
I måndags började skolan igen efter ett underbart skönt lov...kände såhär i måndags: SNÄLLA bli sommarlov NU,orkar inte med det här! Så imorn när jag vaknar får jag hoppas att det är sommarlov. Okej inte riktigt så,men aa.Inte nog med att gå upp tidigt så hade jag knappt sovit den natten,min lillebror bara råkade må lite illa så ni kan ju räkna ut resten. Hatar spya så kunde inte sova,så ja det var inte direkt en kul upplevelse mitt i natten... Idag så hade vi friluftsdag...och det var jättetråkigt. Fick gå jättelångt,och då menar jag jättelångt, innan vi kom fram. Och då blev vi uppdelade i olika grupper och så skulle vi sätta ihop ett stormkök och koka blåbärssoppa på det,blä! Sen fick vi gå till en annan station där skulle elda och sen grilla korv på det. Våran syslöjdslärare (hon blir förbannad om man säger syslöjd men orkar varken säga eller skriva textilslöjd liksom...) är sämst på att grilla korv! HAHAHA typ hälften av korvarna var kolsvarta och dom andra var råa,jag fick en rå....så jag slängde den. Efter det så fick vi snacka om is osv. När vi gått den evighets långa vägen tilbaka till tågstation så åkte vi hem och det var en sjukt rolig gubbe på tåget! Han borde inte varit frisk eller något för han var verkligen knäpp....
När jag kom hem duschade jag direkt för stank verkligen eld,och sen åt jag lite mat,kollade på teve och sen pluggade teknik. Nu sitter jag här och lyssnar på musik,ska nog snart gå upp och sova eller något för det svider i ögonen! Inte okej. Morgondagen är en seg och lång dag så jag får se om jag överlever,blir inget blogginlägg för min del heller för imorn ska jag plugga som ett AS!

*****************************************************************************************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0