En mysig helg i en annan miljö

G U D vilken lyckad helg jag har haft! Allt började med tågresan ner mot vimmerby igår,alltid lika mysigt och åka med det tåget eftersom att man åker över sjöar och sånt. Sen så mötte vi Anette och Jonte på stationen i Vimmerby och sen gick vi och mötte Benny och Nenne på ett café. Där åt vi fika,mys! Sen åkte vi och handlade lite kvällsgodis osv. När vi kom hem åt vi lite mat och sen var vi ute i snön i hela 3 timmar! Roligaste utedagen på hela den här vintern! På kvällen kollade vi på teve och tog det bara lugnt. Idag har vi fikat och ätit tacos med alla dom andra gästerna som kom runt halv 11,och hunnit vara ute lite också!
Hade faktiskt inte haft något emot att stanna en dag till...hihi. Men lite skönt var det att komma hem och få packa upp allt och fixa lite på rummet och så. Men saknar dom alla redan ♥ Nu har jag annars packat ner lite hem till mamma igen,kan faktiskt inte fatta att det är en vecka sen jag stog och packade ner alla grejer hem till pappa! Det har gått så fort när man väl tänker efter. Har också hunnit ta en dusch och nu sitter jag här. Håller just för tillfället på att föra över lite bilder till ett USB-minne som ska hem till mamma sen. Hittar massa gulliga bilder från förr i tiden,usch vad man saknar barntiden....allt va perfekt då!
-
Hittade en supergullig bild på Krille,Jonte,mig och Nenne från julen...ja vad kan det vara?! Somvanligt är det jag som ska se fånig ut....men jag bjuder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0