BORT MED VINTERN!

Igår skrev jag om att jag var på dåligt humör,men nu så har även hosta och försylning drabbat mig...kände i fredags att jag började få ont i halsen och nu har det blivit värre. Men aa,det är ju en sån årstid nu så det får man väl räkna med! Annars så sov jag ju hos Malin igår tills idag,lika kul som vanligt förutom att jag åt upp hennes halstabletter (inte alla såklart) eftersom att jag inte hade några egna. På kvällen kollade vi först på Melodifestivalen och lite senare så kollade vi på två filmer som jag hade med mig. Fast den sista kollade vi knappt på för båda satt och NÖRDADE facebookspel...sociala we know. Hemvägen från henne idag var rent ut sagt förjävlig. Under natten har det kommit ganska mycket snö,tillräckligt för att behöva kämpa med att gå med mina odugliga skor som är helt platta under. Och det blir ju inte lite halt med all snö under skorna heller. Så har man jätteont i halsen och inga halstabletter på sig eller nått,och så svettas jag ihjäl under jackan även fast jag bara har en kortärmad tröja under. Dessutom sken solen rakt i ögonen hela vägen. USCH! Den jobbigaste hemvägen på länge,just nu vill jag bara att all snö ska försvinna och att det blir vår snart igen ♥ När jag kom hem så började jag frysa nästan direkt,så misstänkte ett tag att jag hade feber. Men tror inte jag har det för nu är jag varken varm eller kall. Jag åt lite mat och sen tog jag en lååååång varm dusch som hjälpte mot kylan. Har också hunnit "veckostäda" mitt rum som jag alltid gör på söndagar eftersom att jag ska till pappa i en vecka imorgon igen. Bara en vecka kvar i skolan innan en vecka sportlov! Grymt skönt ska det bli och bara va ledig! 
-
Nu ligger jag iallafall i sängen med mammas dator i knät,och ska väl snart gå ner till dom andra och kolla på teve med dom. Så kom jag på att SO-boken ligger och väntar på att jag ska använda den...men jag tar nog tag idet imorgon för ikväll orkar jag inte. Men hoppas ni får en fin kväll!
-
En liten bild från igårkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0