Kanonbra dag!

Åh är på så dåligt humör även fast det inte syns utanpå. Har hänt massa saker som är alldeles för komplicerade för att berätta för er. Dom enda som förstår är dom som var med när det hände,och personerna som jag berättat allt för. Det enda jag kan säga är att "min" dator tyvärr har blivit utkastad av EN VISS PERSON. Så vet inte om den går att laga. Det som gör mig mest förbannad är att bilderna och allt är borta,kan säkert aldrig få tillbaka dom. Visst det är bara bilder men dom betydde liksom allt... så aa,mår allmänt dåligt då och då. Men inget jag kan göra åt!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Men iallafall så har jag varit på jättebra humör både idag och igår eftersom att jag har varit med Julia! Hon sov här igår tills idag och idag har vi varit inne i stan en sväng. Hittade lite smågrejer som alltid är bra att ha! Tack för dom här två dagarna,du är bäst ♥ Annars så har jag precis tvättat håret och ätit lite,sitter och småkollar lite på "She´s the man" på femman och ska snart packa lite eftersom att jag ska sova över hos Malin ikväll! Så det blir också jättebra! Här får ni förresten en bild på det jag fick med mig hem idag!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Du behöver inte vara ledsen över bilderna, dom finns kvar. Så dum skulle han inte vara även om saker går överstyr ibland. Kram mamma <3

2012-02-11 @ 19:47:52
URL: http://knytet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0