Skottår ~ 29:e februari

HIHI det blev visst ett blogginlägg för mig idag iallafall,kände att jag hade tid över!
~
Ännu en onsdag över,den var inte så farlig eftersom vi hade en lektion mindre,en jobbig lektion dessutom (tyska). Istället för lektionen så var vi i våran samlingssal och kollade på några som sjöng och spelade instrument och så,duktiga men blev långtråkigt efter bara 20 minuter,men hellre det än lektion liksom! När jag kom hem åt jag lite och sen kollade på Top Model...hahaha nästan som besatt!
~
Iallafall så har vi teknikprov imorgon....Man vet aldrig med honom och hans prov alltså,känns som om han kan ta vad som helst,så vi får se hur det går! Bloggar snart igen,ha det fint!


Ser knäpp ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0