Pluggat som ett as HELA veckan...

Helloooooo!
Var ett tag sen jag bloggade,men alltså jag har verkligen haft FULLT UPP hela veckan! Kan säga det att jag har inte suttit vid datorn eller någonting på hela veckan pågrund av det...Men iallafall så i gick jag hem från skolan i tisdags eftersom att jag verkligen inte orkade vara kvar eftersom jag gick och hostade och hade ont i halsen och allt det där. Så stannade jag hemma i onsdags och dagen spenderades med plugg och sovande. Igår gick jag till skolan som vanligt och annars så har jag inte gjort så mycket mer under dagarna,idag var det sista dagen innan sportlovet och hade mitt SO-prov som jag pluggat på hela veckan. Annars så har dagen i skolan varit rätt så chill,förutom att sista lektionen som tyvärr var matte var enormt seg. Man ville bara iväg på sportlov! Efter skolan så "hämtade" jag Krille på fridtids och gick hem med honom som tog vääääääldigt lång tid....haha. Ikäll blir det hemmakväll,orkar faktiskt inte göra något annat! Men imorn så ska ju jag och Krille åka tåg ner till våra kusiner! Ska bli så gryyyyyyymt kul! Har längtat supermycket ♥ och på söndag kommer ju resten av min familj och även F&F och då ska vi ha lite kalas för Jonte,Tina och Benny! Så det blir jättekul! Så blir ingen vidare upptadering....men ni överlever. Ha en fin fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0