We can get started!

Hej! Jag har tänkt på en sak. Te är gott när som helst,vinter,vår,sommar,höst,närsomhelst. Men nackdelen med att dricka det på sommaren är att man blir FÖR VARM!!!!!!!!! KAN INTE ANDAS NU! Måste nog gå och lägga mig i frysen ett tag. Okej vet faktiskt inte varför jag skrev det där,haha, det jag ville komma fram till är att jag sitter här och dricker te och är jättetrött...Sitter också och tänker på hur fort det här sommarlovet har gått. Två veckor kvar tills skolan börjar, känns som om det var igår då vi stod vid kyrkan och fick betygen...Ska bli skönt att träffa klassen igen, och tror det här året kommer gå väldigt fort,sista året liksom. Så har faktiskt ingen vidare "ångest" för att skolan snart börjar. Nu ska jag iallafall föra över lite bilder och sen packa saker hem till mamma igen, imorgon åker jag dit och stannar där i två veckor, planerna inför imorn är att träffa Jullaaaan, kommer bli kul! Ha en bra kväll!
 
svampbob ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0