Målatmålatmålat!

Helloooo! Anledningen till att jag inte bloggade igår var att jag var ute precis hela dagen och målade både min byrå och min säng, vilket jag inte trodde att jag skulle hinna med faktiskt! Så jag var ganska slut på kvällen och orkade knappt göra nått, så tog en dusch och sen tog det lugnt resten av kvällen. Idag skruvade vi ihop sängen på mitt rum eftersom den stod ute inatt och torkade. Blev jättenöjd över både byrån och sängen! Fast hade aldrig klarat det utan Tinas hjälp.
(fisken råkade leva när jag tog bilden innan målningen)
Kanske inte direkt syns på bilden men det blev så mycket ljusare i mitt rum, så är jättenöjd! Ha en bra fredag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad duktiga vi är!!! Blev jättefint ju!

2012-08-06 @ 23:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0