Låååååångfredag

Nämen titta vad jag har fixat? Ny design såhär på långfredagen (upptadera på F5 om ni inte ser den),är ganska nöjd även fast den är så enkel! Passar in på alla årstider,lite svårt att anpassa sig nu eftersom att det är vitt ute just nu,usch hatar snön! Oså inte för att namnet "långfredag" har med en lång fredag att göra,men den här fredagen har kännts lång! Och det är absoulut inget negativt med det,älskar fredagar! Så det har bara varit kul! Har iallafall varit hemma hos pappa och firat påsk idag,som jag nämnt två gånger innan....så ni borde veta det nu! Det har iallafall varit superkul som jag sa,förutom att vi åt oss såååå mätta på lasagne,godis och våfflor så det slutade med att Jonathan mådde lite illa,så dom fick bege sig hemåt. Men vi hann ju iallafall ses i några timmar! Och så har vi konstaterat att det spökar vid ett dagis vid oss,läskigt.
~
Nu har jag ju fixat design till bloggen,och ska snart kolla lite på teven. Just för tillfället så försöker jag stå ut med en trött lillasyster som är jättetrött men ändå inte vill sova. Får väl se när hon somnar. Hoppas ni haft en bra dag!
~
Såhär såg jag ut idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0