A long time ago

Okej...jag erkänner...jag har inte bloggat på nästan en hel vecka,men jag kan inte hjälpa det! Har haft verkligen massor av plugg förra veckan. Och i helgen drabbades jag av förkylning och halsont så då orkade jag inte,och nu är jag full igång med det sista i skolan innan det är påsklov! Men iallafall så sov jag hos Julia i fredags,och det var jättekul! Var först ute lite men sen gick vi hem,och precis när vi skulle sova så hade vi såååå ont i halsen båda två,usch vad jobbigt det var. Och ingen av oss hade sovit så speciellt mycket,så båda var jättetrötta och mådde jättedåligt på morgonen efter. Så jag gick hem ganska tidigt,och då duschade jag direkt och sen så åt jag mat. I söndags så var Tinas föräldrar hos oss och vi åt jättegod fruktsallad och god mat! Annars så har jag bara legat hemma under hela helgen med hopp om att bli bättre,och det har jag också blivit. Nu är det bara förkylningen kvar,som är bättre än ont i halsen iallafall,men hoppas bara på att inte börja hosta fööör mycket eftersom jag går och småhostar nu. Julia har tyvärr öroninflammation så hon har inte direkt blivit bättre! :(
~
Annars så har dagarna i skolan gått rätt så fort, det är ju bara fyra dagar i skolan den här veckan och vi har redan gått hälften så hoppas både imorgon och torsdag rullar på också. Både idag och igår så har jag pluggat jättemycket ergonomi (idrott),det är det enda jag har gjort nästan. Så har inte hunnit med att blogga för det heller. Ska strax ut att hoppa studsmatta med Krille,och sen plugga lite till innan jag ska se finalen på top model Sverige! Ha det bra så ska jag försöka blogga så fort som möjligt!



Fruktsalladen från i söndags,supergod!

Kommentarer
Postat av: LINNÉA FLYSTAM

SV: Kul att du är med! Allt bra? :)

2012-04-04 @ 14:49:54
URL: http://linneaflystam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0