Regnigt påskloooov!

Åh jag blir så glad av alla kommentarer jag får! Det är alltid lika kul med nya läsare,hoppas bara att ni stannar kvar ett tag också! ;)
~
Har märkt redan nu att påsklovet bara flyger iväg. Det är redan onsdag imorgon! Men iallafall så var familjen + Erika på travet en stund igår,kul var det allt! Och idag så träffade jag Erika igen,och vi hann inte va så länge men vi gick helt i onödan till team sportia (nere på Mobila) för att kolla på skor till mig,har inga skor nu eftersom mina är helt trasiga,så har slängt dom. Så det är NÖDLÄGE nu! Och redan när jag kommer ner dit så hittar jag skorna,och det jag ser direkt är att det saknas 30 kronor....kulkul. Så ska åka tillbaka dit någon dag i veckan och köpa två par istället eftersom att det var billigare än ett par. Så vi gick in till Karlsson istället och satt i några jättesköna stolar och pratade,hahah! Trevlig dag även fast vi spenderade typ hela tiden av att vara på Mobilia!
~
Nu så har jag precis duschat efter att Tina har klippt bort lite av mitt slitna hår! Skönt att bli av med det även fast resultatet inte blev så stort,vilket är bra,hihihi. Jag gillar inte stora förändringar! Imorgon så ska jag träffa Julia en stund och det är det enda jag vet nu,annars får vi se hur planerna blir!


Jag tror jag lagt upp den här bilden förut... Iallafall så är vädret såhär VARJE DAG! Och nej,det är inte jag som tagit bilden...

Kommentarer
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

härligt :)

2012-04-10 @ 19:45:51
URL: http://hkansson.blogg.se/
Postat av: KLARA (FOTO)

håller med dig att det känns som om det här lovet bara försviner:(

KRAM

2012-04-10 @ 23:27:44
URL: http://klaradaun.blogg.se/
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

du tar ju cokså fina :)

2012-04-11 @ 19:48:28
URL: http://hkansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0