~ P Å S K A F T O N ~


Usch,usch,usch,usch och usch. HATAR SNÖN! Det var riktigt plågande igårkväll och bara se snön falla ner och man inte kan göra något åt det. Men som tur är så är det några plusgrader ute och snön smälter för fullt,så hoppas den försvinner snart! Och idag så är det lördag,och jag har fixat iordning på mitt rum och redan packat ner till pappa som jag egentligen brukar göra på söndagar! Så nu har jag det gjort och kan göra annat imorn istället...
Lite senare så kommer Morfar & Lisa och mormor hit och vi ska bl.a fira påsk men också Krilles och Emelias födelsedag som är nästa vecka. Kulkul! Och lite senare så ska jag förhoppningsvis vara med Jullan,trevligttrevligt! :) Nu ska jag nog göra mig iordning lite eller något. Ha en fin påskafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0