Let's go

Åh tänk att det redan är fredag imorgon! Usch vad alla lov ska gå fort hela tiden,men nu är min peppning att se fram emot sommarlovet istället,och att det faktiskt inte är så jättelångt kvar. Nu har jag precis duschat efter att jag och Tina varit ute och sprungit lite,något som är jättebra med henne är att man kan prata om allt samtidigt. Så det känns bra nu efteråt! Idag har jag inte gjort så jättemycket,träffade Malin en stund ute förut och pratade lite med henne också. Annars så har hela dagen bara försvunnit,superskönt väder ute också!
Imorgon så blir det ingen upptadering överhuvudtaget. På dagen ska vi till polisen och ta kort till mitt pass,behövs ett nytt kort till Cypern i sommar eftersom att på mitt gamla pass var jag typ 6 år eller nått,haha. Efter det åker vi till farmor och farfar och där stannar jag tills på lördag! Mys,så jag bloggar när jag är hemma igen!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

men det är värt väntan :)

2012-04-12 @ 21:22:22
URL: http://hkansson.blogg.se/
Postat av: Tina

Vet inte vad som är värt mest; träningen eller de goa givande samtal vi får när vi är ute och springer. Får se till att fortsätta med det :)

2012-04-13 @ 23:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0