Ändrade planer

Hej på er!
Imorse när jag vaknade hade jag inga planer överhuvudtaget. Men under dagen så har jag varit i både Mjölby och Linköping! Först åkte vi en liten snabbis till Team sportia igen för att köpa skor till mig. Sen så åkte vi vidare till Mjölby och där skulle Tina egentligen bara köpa några grejer och sen skulle vi fika. Men då fick hon en idé att när vi köpt grejerna kunde vi åka till Ikano och äta lunch istället. Och det var ju lika kul det också! Sen gick vi runt och tittade lite i några affärer och sen åkte hem.
~
När vi kom hem gick jag,Tina och Hugo ut lite i skogen och kollade efter några ekorrar som Hugo gillar,haha söt! Så lyckligtvis hade jag med mig kameran och tog lite bra bilder (se nästa inlägg). Så det har varit en jättebra onsdag förutom att Hugo blivit lite jobbig på senaste tiden,ska pilla på allt osv. Men det är nått man får tåla!
~
Ha en fin kväll alla!

Mina nya skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0