Update från Malin

HÖSTLOOOOOOOOOOV! En hel vecka borta från skolan,det behöver jag känner jag,för jag har verkligen inte gjort något annat än läxor i veckan! Fredag idag iallafall,skoldagen var helt okej. Efter skolan gick jag hem till Malin och jag är fortfarande här men ska strax gå hemåt. Vi kollar på teve och sitter vid varsin dator,eller jag sitter vid hennes skoldator som hon har fått!
-
Imorn ska jag åka till lilla Linköping med Julia och försöka hitta lite påfyllning till garderoben. Har inte shoppat på evigheter! Så det kommer bli roligt. På kvällen ska jag sova hos Malin där det väntar en 20-årsfest för hennes syster,det kommer ju också bli kul :)
Nä nu ska jag gå hem,hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0