Reborn

Jag har haft en fantastisk dag med familjen idag! Vi började med att lämna Hugo hos F&F där vi fick fika. Sen åkte vi vidare till "Kebab baren" eller vad det heter och åt lunch. Innan bion började hann vi shoppa lite,är jättenöjd! (se nästa inlägg!) Sen kollade vi ju på Johnny english 2,filmen var superrolig och man skrattade nästan hela tiden kändes det som. Komedi och action är en bra blandning,haha! En rekomendation till er läsare,helt klart! Efter bion åkte vi hem till F&F för att hämta lilleman och så fick vi god mat där också. En kanondag har det varit!
Nu sitter jag hemma hos mamma iallafall och ska nog snart ta och packa upp lite. Har suttit framför teven med dom andra en stund nu,så ska nog gå ner snart igen. Imorn ska jag och Julia va och sova över också. Alltid lika roligt! Så jag tror jag bloggar mer imorn igen,så vi hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0