Nöjd tjej!

Hej!
Ska bara upptadera ett litet inlägg om allt jag fått osv. Jag fick mest pengar vilket är jättebra! Jag fick sammanlagt 710:-,det mesta utav det ska jag sätta in på mitt kamerakonto. Fick lite blommor och godis också. Och jag har ätit jättemycket fika på två helger,så nu får det nog vara bra ett tag,haha. Ont i huvet har jag också,så funderar på att sova en halvtimme eller två,men då kommer jag ju inte kunna somna ikväll sen. Nu ska jag iallafall packa till pappa och sen plugga lite biologi (och bild?),ha en finfin kväll.


Vilken gullig idé att rulla 20-lappar i blomman!


710 kronor sitter fint i plånboken :D


Kommentarer
Postat av: Tina

Pengar är alltid bra...skulle också vilja ha lite mer :D

2011-10-23 @ 20:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0